הסבר מספר מקשר

מקרני חום – מידע חשוב לפני שרוכשים

מה זה מקרן חום?

מקרן חום הוא פתרון חימום מבוסס אינפרא שיודע לקחת אנרגיה ולהקרין אותה בצורת חום כלפי הסביבה. הוא מצויד במנגנון מחזיר חום (רפלקטור) שמאפשר לחום להיות מוקרן כלפי שטח יחסית גדול. בזכות טכנולוגיה זאת, מקרן החום טומן בחובו מספר יתרונות על פני פתרונות חימום אחרים, ומיד נסקור אותם.

האם מקרן החום חסכוני בחשמל?

בזכות טכנולוגיית הקרנת חימום מתקדמת שמקצרת את הזמן בו מקרן החום מחמם חדרים ומרפסות, השימוש במקרני חום יעיל וחסכוני ביותר ויכול לנוע בין 0.7 ש”ח לשעה לבין 1 ש”ח לשעה. לפיכך, מקרני חום חסכוניים יותר מפתרונות החימום בעלי ייעוד דומה כמו תנורי הספירלה ומתקני הרדיאטורים.

האם מקרן חום הוא בטיחותי?


אחד ההיבטים החשובים שיש לקחת בחשבון כאשר שוקלים לרכוש גופי ופתרונות חימום הוא ההיבט הבטיחותי. בגלל שמדובר גופים שפולטים חום רב ומערבים חשמל, יש חשיבות לכך שפתרון החימום יהיה בטיחותי עד כמה שניתן. מקרני החום ש- colder מציעים מצוידים במנגנון שמפסיק את פעולת מקרן החום ברגע שמתרחשת נפילת מתח. בנוסף, מקרני החום של colder עמידים בפני מים, כך שניתן להשתמש בהם בחדר האמבטיה או במרפסות וחצרות חשופים לגשם ואפילו לשלג. כמו כן, מקרני חום ניתן למקם על קירות, פרגולות ומעמדים שמרחיקים את גופי החימום מהישג ידם של ילדים.

היכן מתאים להשתמש במקרני חום?

במקרני חום ניתן להשתמש לחימום החללים הכלליים של הבית. כמו כן, מקרני החום של colder יכולים לחמם בתוך חללים סגורים שטח של 28 מ”ר. לפיכך, הם יכולים להתאים מאוד לחללים ספציפיים בתוך הבית כגון חדר השינה, או במיקום אזורי הישיבה. כמו כן, בגלל העמידות למים והיכולת של מקרן החום לחמם עצמים רבים, בוחרים להתקין מקרן חום לאמבטיה כאמצעי החימום המיטבי גם לחימום סביבת המקלחת וגם לחימום הגוף. העובדה כי מקרן החום נוטה לחמם עצמים הופך אותו לאטרקטיבי ביותר בתור פתרון חימום לפרגולות, מרפסות, וחצרות. הוא אינו מושפע מהרוח, והחום הנעים שלו, שאינו מייבש כמו פתרונות חימום אחרים, שומר את הגוף חם גם בשהייה בחוץ במזג אוויר קר, והופך את הישיבה בחוץ לחוויה חורפית נעימה.

למה להשתמש במקרני החימום של colder ?

לסיכום, ב- colder תמצאו את מקרני החימום האיכותיים של החברות המובילות בייצור מקרני חום באירופה. Colder מציעה מקרני חום מעוצבים, שהינם גם יעילים לחימום חללים פתוחים וסגורים וגם הבטוחים ביותר לשימוש. בזכות טכנולוגיה חדשנית מקרני החום שלנו מציעים חימום מהיר ועוצמתי תוך צריכת חשמל מינימלית.

שתפו:

Scroll to Top

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-8021030