הסבר מספר מקשר

מזגן נייד לבית ולמרפסת

כולנו יודעים שאת הקיץ הישראלי אי אפשר לעבור בלי מזגן. הימים הארוכים והחמים של חודש אוגוסט כמעט בלתי נסבלים, ואם אתם גרים באזור עם לחות, בכלל קשה לשרוד. בדיוק בשביל זה המציאו לנו את הפתרון הנהדר שנקרא מזגן – והוא כבר מזמן הפך לסטנדרט. אבל מה עושים במקום שבו אי אפשר להתקין מזגן? בין אם זה מרפסת חיצונית, ובין אם זו דירה שאתם שוכרים ולא רוצים להשקיע בה יותר מדי. בדיוק בשביל זה הומצא המזגן הנייד. 

מה זה מזגן נייד?

כמו שאפשר להבין מהשם שלו, מזגן נייד הוא מזגן רגיל לכל דבר, אך הוא לא מקובע לקיר של הבית. מבחינת ההפעלה הוא עובד בדיוק כמו מזגן רגיל – שואב לתוכו אוויר מסביבתו, ומקרר אותו בעזרת גז. את האוויר הקר המזגן מפזר בחלל וכך מקרר אותו. 

איפה אפשר להשתמש במזגן נייד?

ניתן להשתמש במזגן נייד איפה שאתם רוצים. אפשר לרכוש מזגן נייד לבית, אך מכיוון שברוב הבתים והמבנים כבר יש היום מזגנים, יש כמה מקומות שבהם נפגוש אותו יותר. מזגן נייד למרפסת יכול להיות פינוק אמיתי, ולאפשר לכם ליהנות מהמרפסת שלכם גם בימים חמים כשפחות נעים לשבת במרפסת בלי מיזוג. מקומות נוספים שבהם ניתן להשתמש במזגן נייד כפתרון מעולה הם במגורים זמניים כמו מעונות סטודנטים או דירות שכורות. הרעיון הוא ליהנות ממזגן וברגע שעוזבים את הדירה אפשר לקחת אותו. יש גם בתי עסק שבהם נעשה שימוש במזגן נייד, מכיוון שאפשר להתקין אותו במקומות ספציפיים כדי לקרר אותם, מעבר למיזוג הכללי שיש בבית העסק.

אז מהם היתרונות של מזגן נייד?

למזגן נייד יש כמה יתרונות משמעותיים, שהופכים אותו לרכישה משתלמת במיוחד. הכנו כאן רשימה של כמה מהם עבורכם:

  1. מזגן נייד לא דורש התקנה מורכבת וארוכה כמו מזגן נייח או מרכזי, וגם התיקון שלו הרבה יותר פשוט ולא דורש הזמנה של טכנאי מזגנים הביתה.
  1. המזגן נייד, ואפשר לקחת אותו לכל מקום שרוצים, ואפילו להזיז אותו בתוך הבית שלכם.
  1. המזגן לא תופס מקום קבוע בבית ואפשר להזיז אותו בכל פעם למקום אחר שנוח לכם. אפשר גם לאחסן אותו מחוץ לבית.

Colder

קולדר היא החברה המובילה בישראל בכל מה שקשור לאוורור, קירור, וחימום. לחברה יש ותק של יותר מ- 10 שנים בתחום, והיא מייצרת, מפתחת, ומשווקת מערכות אוורור ופתרונות קירור וחימום לעולם הפרטי, המוסדי, והתעשייתי. אצל קולדר תוכלו למצוא הרבה פתרונות חדשניים ומקוריים שיתאימו לכם גם לימי הקיץ הקשים ביותר וגם לימי החורף הכי קרים. כמובן שבקולדר שמים דגש על שירות לקוחות איכותי, תוך שמירה על קשר עם הלקוחות ואחריות מלאה על כל מוצר. 

סיכום

חם לכם? לא מתאים לכם להתקין מזגן נייח? מזגן נייד הוא הפתרון המושלם!

שתפו:

Scroll to Top

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-8021030