הסבר מספר מקשר

החשיבות של שימוש במצננים עמידים ואיכותיים בזמן מלחמה

הרבה ישראלים בוחרים כיום מצנני אוויר כפתרונות הקירור המועדפים עליהם. המעבר של רבים ממזגנים למצנני אוויר גם בחלל הפנימי וגם החיצוני נובע מסיבות שונות. עם זאת, בגלל העת הנוכחית בה ישראל שרויה במלחמה, חשוב להזכיר מספר דגשים לגבי השימוש במצנני אוויר מאיכות גבוהה, ומהו אופן הפעולה שלהם שהופך אותם לפתרון קירור אופטימלי גם בימים מאתגרים אלו

ראשית, מה זה מצנן אוויר?

בעוד מזגן שפועל על גז, פולט חום, אינו דינמי ולרוב גם אינו חסכוני, למצנני אוויר יש מנגנון פעולה אחר לחלוטין והם חסכוניים יותר באופן מהותי.
מצנני האוויר פועלים בעזרת טכנולוגיה שיודעת לאדות מים טריים. הם מצוידים במנגנון קירור שמורכב מפילטרים ספוגים במים שמגיעים ממיכל ייעודי. הם יודעים לקחת אוויר טרי דרך המגע עם המים שעל הפילטרים המסננים את האוויר, ולהזרים החוצה אוויר צונן, ולא פחות חשוב מכך גם אוויר נקי.

מצנני האוויר פולטים אדים של מים שיודעים לקרר שטח ניכר, ולכן בשונה ממזגן, הם יכולים להיות ממוקמים בחוץ. הפעולה מתבצעת בלי למחזר אוויר, ותוך שמירה על רמת לחות אופטימלית במרחבים אותם המצננים מיועדים לקרר. בזכות הטכנולוגיה שמאפיינת אותם, מצנני אוויר הינם חסכוניים מאוד בחשמל ונחשבים הרבה יותר ירוקים מאשר פתרונות קירור אחרים, בעיקר מזגנים ומזגנים ניידים.

למה כדאי להחזיק מצנני אוויר בממ”ד בזמן מלחמה?

בימים אלה, חדר הממ”ד הופך להיות מרחב שרבים מאיתנו שוהים בו, בין אם בזמן הפעלת אזעקות או כאשר חלק מבני הבית, בעיקר הילדים, עוברים לישון בו. משום כך, נדרשת כיום תשומת לב רבה יותר לנוחות בחדרים המוגנים. על מנת להשיג נוחות מירבית בממ”ד במיוחד תקופה זו, בחברת colder המובילה בתחומי הקירור, החימום והאוורור מציעים למקם מצנן קירור אוויר בחדר הממ”ד. שימוש במצנן אוויר בחדר הממ”ד יכול לספק את משב הרוח הקריר ובעיקר הטרי והנקי שאנו כה זקוקים לו דווקא בדקות שעלולות לעורר תחושות מתח וחרדה.

איך להתנהג עם מצנן אוויר במרחב הפתוח בזמן מלחמה

בישראל, גם בחודשי הסתיו, עדיין חם, כך שמצנני אוויר רלוונטיים כאן לפחות עד חודש ינואר. בזמן מלחמה, המאופיין בלחצים רבים, יש משמעות רבה לישיבה במרחב פתוח כשפועל במקום מצנן שיודע לקרר את האוויר – יש לכך אפקט חיובי.

עם זאת, מומחי colder מזכירים כי מצנני האוויר הם מטבעם ניידים ולהפעלתם נדרש שימוש בשקעי חשמל. לפיכך, בזמן מלחמה יש למקם את מצנן האוויר מראש במקום שאינו מהווה מכשול בדרך לממ”ד, או לדאוג להזיז אותו הצידה באמצעות הגלגלים שלו כאשר נשמעת אזעקה. לפני שמתפנים בצורה מסודרת מהמרחב החיצוני אל הממ”ד, יש לסגור את מצנן האוויר באמצעות השלט.

לסיכום

מצנני האוויר של colder מתאימים לשימוש בכל עת ובעיקר בעת המאתגרת של מלחמה. האוויר הטרי, הנקי והצונן שלהם יכול להשפיע לחיוב על מצב הרוח הכללי. היתרונות של מצנני האוויר הם רבים ועל מנת ליהנות מהם, יש להקפיד היטב על אחזקת המכשיר, ובעיקר להציב אותו במקום בו הוא הכי נדרש.

שתפו:

Scroll to Top

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-8021030