הסבר מספר מקשר

מצננים להשכרה לאירועים

מארגני אירועים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מצננים איכותיים להשכרה שיאפשרו להם ולאורחיהם ליהנות מאירוע קריר ונעים. העניין הוא שלא כולם מכירים בפרטים החיוניים בנושא זה. עובדה זו הובילה אותנו לכתוב את המאמר הנוכחי שיציג את כל האינפורמציה בנושא. קראו את השורות הבאות ותהיו בטוחים שתצאו מומחים בתחום. 

בואו נכיר את המצננים מקרוב

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים המעמיקים אודות מצננים להשכרה, נסביר כי מדובר במכשיר חשמלי שפולט אוויר קר. השימוש בו נעשה במרבית המקרים בשטחים פתוחים או פתוחים למחצה. בתוך המצנן יש מיכל למילוי מים שגודלו משתנה ממצנן אחד לאחר (מומלץ למלא בתוך מיכל זה מים קרים או מים שיש בהם קוביות קרח כדי לקבל אוויר קר במיוחד). נסביר בקצרה כי המצנן לוקח את האוויר החם שקיים בחוץ ומעביר אותו דרך המים שנמצאים במיכל. כך שבסופו של דבר הוא מוציא אוויר צונן וקר. פעולה זו מובילה להפחתת הטמפרטורה בשטח באופן משמעותי. ראוי לציין כי מי שרוצים להביא לתוצאה מיטבית זו, צריכים להציב מספר מצננים בחלל הנבחר. 

היתרונות בהשכרת מצננים 

יש מספר רב של יתרונות שגורמים לרבים לבחור במצננים. בחרנו להציג בפניכם כעת את היתרונות הבולטים ביותר:

  • מתחת למצננים יש גלגלים, כך שניתן לשנע אותם בקלות ממקום אחד לאחר
  • מדובר בפתרון מתקדם שמאפשר לחסוך באנרגיה חשמלית
  • יש אפשרויות שינוע מגוונות

אפשרויות שינוע המצננים

אם קראתם את הפסקה שלעיל, וודאי שמתם לב שיש כל מיני אפשרויות לשינוע של מצננים. אצלנו בחברת colder, תוכלו לבחור את השינוע המתאים עבורכם ביותר מבין 2 האופציות הבאות:

  • איסוף עצמי 
  • הובלה

מי שיבחרו באיסוף העצמי, יוכלו לתאם הגעה עם נציג מטעם החברה ולהוביל באופן עצמאי את המצננים. ראוי לציין כי בחירה זו תצריך רכב מסחרי. מדובר בחיסרון משמעותי שעלול לגרום להוצאה גבוהה במיוחד. לכן, ההמלצה היא לבחור באפשרות השנייה שתחסוך כאב ראש. מדובר כמובן בהובלה מקצועית שתתבצע על ידי העובדים המנוסים שלנו. כך תוכלו לקבל את המצנן או המצננים המבוקשים עד מקום האירוע. 

הנוסחה המדויקת להשכרה של מצננים

השאלה הנפוצה ביותר שחוזרת על עצמה מספר רב של פעמים מצד מתעניינים בנושא נוגעת למספר המצננים הדרוש. יש בידינו דרך פשוטה שמאפשרת לנו לדעת כמה מצננים בדיוק תצטרכו לאירוע שלכם. כך שאם תפנו אלינו, נבקש מכם לענות על השאלות הבאות: 

  1. מהו סוג המקום שבו מתקיים האירוע? האם זה אולם תצוגה פתוח בחלקו? שטח פתוח? 
  2. כמה אורחים צפויים להגיע לאירוע?
  3. האם האירוע יהיה תחום באמצעות אוהלים או קירות בטון שעשויים לפגוע בזרימה של האוויר?
  4. מה הגודל של השטח שבו האירוע יתקיים?

השורה התחתונה 

כעת אתם מכירים מקרוב את המצננים להשכרה. כך שבשלב זה נותר לכם רק ליצור קשר עם המומחים של החברה שלנו, colder, כדי שנוכל לסייע לכם בבחירת המצננים המתאימים לאירוע הנבחר. נאחל לכם בהזדמנות זו שתקיימו אירוע צונן ונעים.

שתפו:

Scroll to Top

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-8021030